HARIMAU HENTAM SAMA GARUDA,,

bersamaa tarikh 21 NOVEMBER semalam,, telah berlangsungnye satu acara yang sangat dinantikan oleh seluruh warganegara Malaysia dan Indonesia...


sangat mendebarkan,,
setiap penantian ibarat satu penyeksaan,,
dipenuhi dengan jeritan dan pekikan para penonton yg tidak jemu2 memberi sokongan..
sama ada yang di stadium, di sri pentas mahupun di rumah ..
masing2 sabar menanti keputusan yang akan dicapai,,
HARIMAU MALAYSIA atau GARUDA INDONESIA yang akan memenangi pertarungan,,
dan akhirnye, selepas penambahan masa dan sepak penalti keputusan mendapati,,,,,,,,,,



MALAYSIA MENANG,,
:P ole, ole, ole, :P
selepas tendangan penalti Malaysia mendapat jaringan 4 manakala tendangan penalti Indonesia mendapat 3.
tendangan penalti akhir oleh kapten bola sepak negara 
BADROL BAKHTIAR,
sememangnya mendatangkan kegembiraan kepada seluruh rakyat Malaysia..

( tu la dye,, tapi malam, tadi die tak pakai jessi 2,, <3 u,,) 

haha, so tahniah laa aq ucapkan kepada harimau malaya,,
dari awal aq tengok tau,, mse akhir2 je miss2 sikit..
BANGGE AKU SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA,,
Malaysia boleh,,!!
FB aku pon penuh dengan post kawan2 pasal kemenangan bola sepak Malaysie,
haha


di samping melihat teknik permainan bola nie,,
lihat sekalilah name pemain2 ,,
x semue aku ingat..
yang masih terpahat kat minda sampai sekarang,,
THAMIL, ASRARUDDIN #penjaring gol malam tadi,, FAKHRI, FENDI, ZUBIR,
HAHAHA, last but not least BADROL n IRFAN #jessi 7

name second last n last tu palin aku minat,, huhuh
orang minat bola, aku minat pemain bola,,
#perempuan biaselah..

paling hujung nie badrol n ahli pemain bola sepak lain,,



camne aku boleh lupe pasal die ni??
ish2,,
die ni lah antara yang berjasa pada Malaysie,,
KHAIROL FAHMI CHE MAT.

jessi 11 tu laa THAMIL,,

hah,, yang jessi 7 tu la aq admire,,<3
huhuh,, tapi penat aku jelajah,, tetap x jumpe gambar die, gambar jessi die pon jadilah kan??
pasal minat die punye pasal aku ade tergeram kat sorang pemain indon ni,,
ade plak die pegi hentam si IRFAN  ni?? panas tol,, tergolek2 pemain jessi no 7 nie,, cian die.
mungkin ramai tak perasan die,, sebab die tak menonjol sangat,,
but better than bad.. :)


KOLEKSI GAMBAR 2..

team Malaysia

logo :P

jurulatih berkaliber,, huhu

kemenangan di pihak kite,,


LAST BUT NOT LEAST..
INGATAN TULUS IKHLAS,
















Ulasan