status henpon

meh sini,,

huhuh,hari ini aku rase seperti orang yang paling hot didunie,
byk gile sms n call dari orang masuk dalam henpon aku,,
tibe2 aku rase aku ni macam artis menang anugerah skrin yang ditunggu untuk ditemuramah,:P
#bwekk, balqis ko perasan,,
#"sukati la"

haha malangnye,, segale panggilan mahupun text dari orang 2 hanye sekerat jalan,,
nasib badan,, miss call berlambak,,bile aku call x nak angkat,
text byk, tapi bile aq reply, x nk reply balik..
n AQ RASE SAHAM ARTIS AKU TADI DAH JATUH SERTA MERTA,


#namun aq dpt call dri seseorg yg aq x sgke,, mmg diluar jangjaun fikiran :)

#harini ade org tulis pasal aq kat blog dye, AIN NABILLA :p LUV U,

Comments

Ain Nabilla said…
sayang balqis jebrel jugak ! :DD
Qieyla Ishak said…
eee , bal . perasan gile ko ni . haha
balqisjebrel said…
ain,, hahaha
bru perasan,,
aku lagi syg ko huhuh
balqisjebrel said…
qieyla,,
biala,,huhu nmpak sgt jeles,,
:P
Ain Nabilla said…
This comment has been removed by a blog administrator.
balqisjebrel said…
haha, ain,, jahat eh??
qieyla,, ain yang kutuk ko,,
aq x!! aq baik,,:P