balik dari YONG PENG

ok,, ASSALAMUALAIKUM,,
aku baru balik dari kampung semalam selepas beberapa hari di sane untuk persiapan kenduri kahwin pakcik aku ahad lepas,,
penat?? mestilah,, macam orang kuat je aku nie, jalan sane, jalan sini, minum, makan, borak2, jengah2, gelak, tengok karoke,, #baik sikit aku mestilah tolong,,

hahaha, aku harap dapat jumpe aqmal,, (kawan sekelas merangkap homeroomate  )
AQMAL SYAH, nape ek,,? sebab saje je,, lagipun umah die sebelah kampung aku n berhadapan dengan makcik ipar aku,, saje je menggedik nk jumpa budak maktab.. akhirnye x jumpe die pon siap mimpi die lagi,,

akhirnye semua berjalan lancar,, penat ye of course, takkan la tengok je kan?? mestilah kene tolong,,

#sorilah x de gambar pasal kenduri 2,, nnti aku upload
#just that about the kenduri

Ulasan