balik kampung NAIK BAS??







wahh aku nie mmg cucu solehah betullah,, semalam baru balik dari kampung, besok awal pagi dah kene balik kampung aku yang kat YONG PENG 2 lagi,, ish2 tapi pembetulan kali ni hanye AKU DAN ADIK AKU yang naik bas pegi sane,,    #wait2 NAIK BAS??,,  

OHH NO,, i can believe this, only aku dan adek aku naik bas pegi yong peng?? n bukan bas ekspress?? oh men,, #"adek akak bergantung pada hang je,, jgn tinggalkan akak ye,,!!" sob2 sadis tol lah,  hhahah ni bukan tande takut, berhati2 je,, :)



#rahsie,, aku x pernah naik bas sejauh nie,, kecuali dari MRSM ke KLUANG 2 pon bas express, mne penah tuka2 bas, kalau nk tanye nape aku naik bas dan hanye dengan sorang je adik aku?? sebab mak aku kusus, ayah aku kt KL, adek aku lagi 2 orang memang dah lame tinggal kampung jadi terpakselah naik bas bersame adek aku yang nombor 2,,


#doakan kesejahteraan aku ye sekalian pembace serta kawan2 sekalian.
#berpisah lagilah aku ngan katil, internet, segale kemudahan di rumah,,
#nampaknye kali ni aku kene bawak banyak barang sebagai persiapan untuk seminggu menetap di kampung.

Ulasan