HATI yang perlu dihantar ke HOSPITAL

OK,, ye itu yang sepatutnye itu yang aku kene lakukan sekarang iaitu berjumpe dengan seseorang yang dapat tenangkan hati aku ,, kenape?? entahla, semenjak balik kampung semalam, hati aku x SEDAP  # sedap?  mcm x sesuai je,






mungkin aku kene mula sedar dan bangkit dari tido yang panjang nie,  ok aku sedar sejak cuti nie asyik gembire je yang aku rase, bukan tak suke gembire, meaning terlalu banyak ketawe,,, sampai mungkin tanpe aku sedar aku telah sakitkan hati orang di sekeliling aku, ye aku dapat rase sekarang ade orang tengah merajuk hati ngan aku,,  MAAF YE!! 



ok sekarang  hati aku perlu dirawat,, perlu dibersihkan.perlu buat amal ibadat,, mintak keampunan, kite tak tau pon ajal maut kite. mungkin kejap lagi, mungkin esok, mungkin juge sebelum sempat kite kecap kejayaan.

#haha, doakan hati aku tenang ,,
#sebarang ape2 sile comment ,




Ulasan