Dah nak BALIK dAA..

Bismillah,,




Harini aku nak balik kampung, YONG PENG!! ahaha. Then terus balik maktab, cepatnye mase berlalu. cuti kali ni kejap je, sekolah lain dapat cuti seminggu,!! Bersyukurlah balqis, sekurangnye dapat cuti,, ehem kali ni  x de pe2 sgt yang nak di post. Just nak gtau aku akan balik maktab selase nie. Jangan rindu aku ye, nanti aku taip la atas ko lagi eh.. Huhuhu.. Doakan semue berjalan lancar ye di sekolah nanti.

#adek aku tak de kat rumah, pegi camping. pagi tadi die tolak!
#homework?? ahak! belom siap :( sob2

Comments