TERTEKAN @ TEKANAN PERASAAN

Bismillah..

ok start.. asallah ramai sgt tekanan perasaan ni,,

pasal awek?? uhhh!!!  pakwe?? wahh!! #HAHAHA, aku dah mereng,,

aq pon tertekan,, err ye ke?? entahlah,, 
tapi yang pasti ade sorang kawan aku nie dah seseorang yang die betol2 cintai, #wah kerek betul ayat aku nie
kecewa ke?? entahlah. aku x pernah pikir pon pasal die sebelum nie,,
tapi mungkin sedikit tak sangke,, #err.. buat reader jgn tanye sape,
hahahha, tak sangke aku ade perasaan rupenye, huh!!

back to de point, ye ramai betol patah hati cuti nie,
dah laa laki,, kalau pompuan boleh jugak aku ni nk memujuk,,
tapi kalau laki mcm belom masuk jiwe aku lagilah!! :P
mm aq patah hatilah!!

#tadi no x dikenali 2 sms aku suruh call die, nnti die gtau die sape,,
#please aku takkan tertipu lagi,
#cuti ni aku x contact pon budak seremban 2, alah x pelah, setahu aku die dah ade awek,, xD

Ulasan