TINGKATAN 4 _ jalani hariku dengan penuh debaran....

Bismillah..

huu aq dah meningkat dewase!! tingakatan 3 telah aq tingalkan, tingkatan 4 telah aq jejaki,
hari penuh debaran, YEAH,!! dapat kelas baru, homeroom belom lagi. Mungkin akan menyusul 8 Februari 2012  ni pelajar-pelajar tingkatan empat yang baru nak mendaftar ke MRSM BP...

Aq sekelas dengan orang yang aq mungkin tak pernah sangke,huhuhu , kelas 4 IXORA, #akan ku pahat namamu di sanubariku,, cehh!!  dan2,,, hahahha sape sangke aq dapat deskmate DAYAH!! wah sungguh tak diduge, #aq sayang ko,, <3 muaah  hehehe,!!

 HAH!! lupe nak cakap aq juge dapat gossip baru,, tak boleh dipercayai langsung!! aq nak bunuh sape yang tibulkan gossip aq tu,, beranie sungguh!! issh2. Tapi kesabaran aq meningkat bile dapat tau coop dah jual pau hahahaahha # ketawa penuh kepuasan, ish MAKAN, MAKAN ,MAKAN. bile aq nk diet nie, lame2 badan aq ade jugak jadi macam guni beras tu. Tapi really pau die sedap, aq suke kelape!!


 Dah lame tak pegang komputer nie buat tangan aq kejang tibe2, idea pon beku, melekat kat otak!! nnti lah aq korek bagi keluar,,hahahah, mereng!

#NURFARAHIN ABU SAMAH berjaya masuk MRSMBP, tahniah sayang.
#kepala aq berserabut melayan no tak dikenali, aq nak abaikan die, titik!
#kerje belambak, tapi belom buat,,:( mak dah marah!! jap eh mak,, <3

Comments