Bezanya cuti kali nie,,

Bismillah,,

Animated Image of Garfield




Sememangnye cuti saat yang menggembirakan, ye bagi sape saje,
kali aku n all pelajar2 MRSM BATU PAHAT, diberikan kebenaran cuti selama 5 hari bersempena maulidur rasul dan thaipusem..
mmg best, tapi sape sangke, cuti kali ni ade yang akan bersedih,
sape sangke hari terakhir aku kat maktab bagi cuti kali ni merupakn hari terakhir aku jumpe korang kan,,
13 orang ramai tu,,

Mmm, sepanjang sesi persekolahan hari tu, mase pendaftaran tingkatan 1 dekat maktab aku tu, aku jadi AJK pendaftaran homeroom dan kelas. Ade 6 orang semuanya yang jage kaunter pendaftaran ni. Kiteorang ditemani Ustazah Norliza, Madam Zuridah dan ramai lagi cikgu. really, gelak sakan kiteorang, makan2 minum2 #itu pon cikgu yang belanje sebab tu lah berat badan aku ni tak turun2 xD.

Cuti kali nie relax je la,, kerje seolah x de.
just nak kene buat persediaan untuk daftar masuk tingkatan 4 je,,
HAHAH, x sangke rupenye selama ni aku belom rasmi berdaftar sebagai tingkatan 4 je,,
ye lah nak saing dengan tingkatan 4 yang baru.
jumpelah aku kawan2 baru.

#link blog aku nie kalau bukak kat google search, x dapat,
nnti keluar amazon / youtube origami 

Ulasan