PKP, aku relakan mereka pergi

Bismillah,,

Kehilangan tigebelas orang dalam batch aku, memberikan satu impak yang besar, bagai hilangnye 13 mutiare yang menyinari hari2 aku kat maktab 2. Mungkin tak semue antare mereka2 nie yang aku rapat tapi tipulah kalau aku tak sedih. :( Pemergian mereka2 nie sebab berhijrah ke MRSM PKP #hijrah bende yang bagus kan?? aku doakan yang terbaik untuk kamu2 ye


Maktab aku, yang pindah PKP, hanya dapat kat Jasin n Pontian je. Seramai 33 orang yang mohon, 13 je yang terpilih  #komen aku?? "sikit sangat"., konfermlah ade yang sedih tak dapat, bukan tak layak, tapi aku tak taulah dieorang pilih ikut ape,, Orang2 yang bertuah tu ialah hafiz tarmizi, alep noh, aisyah akhwan, atin qila, haris ridhwan, hafizuddin azlan,  arin afifa, mariam sofia, hanis haziqa, nuraina nabilah, azizan, irsharuddin n atika mishan #eqa nie bertuah, sbb die dapat pgi sekolah permata pintar, so die hijrah kesane je .




alamak, sorilah, gambar Haris ilang, ish2,



nilah Haris, sori ye haris


pasti rindu korang punye, yang aku paling terkilan sebenarnye sorang budak ni,,
tapi aku dah relakan pemergian mu  #mmm, redha je :)





*ok, aku harap kamu2 semue dapat capai ape yang kamu2 inginkan dalam kehidupan.
*dapat capai ape yang kamu2 ingin lakukan,
*ade jodoh yang panjang kite berjumpe,,,
*ampunkan dosa aku ye selama nie,,
*halalkan segale ape yang korang pernah beri,,
*thankz jadi kawan balqis jebrel eh xD
*Balqis pasti akan teringat kat korang.

*lepas nie kalau aku tegor, atau pon terserempak janganllah buat2 x kenal, :)

#malam isnin subuh yang indah,,,,huhu, selamat menyambut maulidur rasul

Comments