SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL

Bismillah,,

HUHUH, :) muke gembiro plus excited,, #x memasal sekejap

Ok SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL, aku terlambat post aku tau!!

Pagi tadi balqis dan famili pergi menyambut maulidur rasul di Sekolah Bandar Lelaki. Memang setiap tahun akan disambut dekat situ. Pagi tadi ade perarakan, ayah eden awal2 pagi dah bertolak nak pergi perarakan, tapi disebabkan aku nie lambat bersiap, jadi x sempat nak menginguti perarakan tu. But2, dengar ceramah tau, better laa kan, then nothing. Disebabkan saye nie datang lambat, jadi duduklah kat kapet hijau yang tesergam indah tu sambil mendengar ceramah. Nasib baik tak hujan, kalau tidok terpakso eden berdiri!! HUHUH. :)


dari tempat aku duduk, ni yang aku dapat snap,, haha, luas betul kapet hijau depan aku nie.



ramai betol orang yang datang, tak cukup khemah..


snap sikit!!

Lepas habis ceramah, pegilah ramai2 serbu makan dalam dulang. on the way nak pegi tempat makan tu ternampak segerombolan manusie pakai baju seragam,

Ok teruskan perjalan. tibe2 aku berhenti, "WAIT A MINUTE!!" aaaaa, tu baju seragam outing SMAKJ , huhu rindunye kawan2 aku kat sane,!! Mata aku terus melilau ke sana ke mari, # cehh untuk mencari orang2 yang mungkin aku kenal and i found you, HAJAR!! HAHAHA aku nmpak hajar, tapi die busy je. so aku batalkan untuk tego die, dan aku pasang niat baru untuk cari kawan2 SMAKJ yang lain lepas aku abis makan nnti!! #muke penuh kegembiraan. haha, Aku memang takde selera nak makan pon mase tu, nak cepat je cari dieorang.

Aku menerima satu lagi kejutan, sape sangke aku nampak AUF IQBAL dan DANIEL #macam salah eje je name daniel ni? aku ingat dieorang tak nmpak aku, HAHAHA, aku dah sengih2 macam kerang busuk, kiteorang tak jauh hanye dipisahkan oleh sekumpulan makcik2 yang tengah berselera menjamu selera. Rupenye diorang perasanlah kehadiran aku, ish malu je, entah dieorang nampak tak aku nie sengih2. Lepas habis makan aku try cari budak2 tu, nmun jodoh tak menyebelahi kite, aku tak jumpe pon kawan2 yang aku kenal. Aku balik dengan keadaan yang sangat hampe. HUH.!! :(

#aku berharap sangat dapat jumpe dengan dieorang, :KAWAN2 SMAKJ  dan :EX SRAB
#kadang2 aku terharu, masih ade kawan2 SMAKJ yng ingat aku,, :)
#really, tibe2 aku rindu kamu2 semue
#ade jugak text Qihah tapi tetap tak dapat jumpe,
#rindu time2 dulu <3

#budak2 MRSM BPJ aku tak terserempak pulak!?

Ulasan