GENAP I MINGGU SUDAH

Bismillah..

Harinie dah genap 1 minggu duduk umah,, YE KE?? OHH IDON'T BELIVE IT,, CAN YOU BELIEVE THAT?? *cett speaking konon* jap-jap biar aq kire, jumaat, sabtu, ahad, isnin, selase, rabu, arinie khamis... hah, tujuh hari kan?? seminggu lah,, HUHUHU, sape sangke?? keje sekolah,, ciput je gerak!! balik maktab nie aq nak pegi tuisyen ngn DAYAH anak pakcik Sabah, ADDMATH subjek :P huhu, doa moge aq berjaye ye... <3..

tadi aq ade blogwalking, jelajah blog orang,, *tu lah keje aku hari2 sebab tu keje x siap,,* kalau ayah aku tau kene rebuslah alamatnye,,,, ade banyak info aku jumpe,, salah satunye BUNGA KUKU?? pernah dengar?? ahhaha tu lah pegi search kat google sane, aku x de mood laa nak cerite sekarang, tapi info die menarik,,!! nanti, insyaALLAH aku cerite eh!!

tadi aq on facebook, pelik2 je budak2 nie,,
muke aku yang matang nie?? boleh dianggapnye kawan sebaye??
huhuhu, dah la baru 10 tahun, HuAhUa. rase nak menangis,,,
aku layan je, suruh panggil aku akaq x nak,
boleh nak ajak bergurau pulak tu? haishhh endingnye, AKU MALAS NAK LAYAN,!!!
sorry laa dik,,

#harinie banyak cite pasal perasaan aku jerk,,
#HAHAHA x pe kalau aq rase x suke aku padamlah post nie kan??
#pesanan terakhir,, senyum selalu,,

Ulasan