HARINIE, 18.3.2012

Bismillah,,,,

harinie,, ye harinie, *muke tekad*
HAH! AKU AKAN PULANG KE MAKTAB TERCINTE KU bagi MENUNTUT ILME*muke bersemangat!!*
haahah penat tarik nafas untuk tulis bende nie,,
tengok jam?? dah kol due?? ahahah baguslah balqis,, mak kau dari tadi dah sebot2 name kau suruh siap cepat,, kau?? buat x tau je eh?? #ahahah baik sikit,, barang dah siap oke,,#
ish tolonglah sape2 ajar aku addmath!! ahak!! memang lepas nie kene struggle lah,, malas bertanye sesat jalan!!
 <3..

nothing to say sgt sebenarnye, cuti nie banyak bende baru jadi kat aku,,!!
ADELAH!! secret of my hati okey,, nobody know,,
HAHAAH *muke kemenangan*
ok last but not least, doakan kejayaan aku ye,,
doakan keselamatn aku jugak!!
aku dah nak balik nie,, jangan risau aku mesti rindu kau,, nanti kite coret2 lagi ok, dear!!<3

to: sesiapa yang wish befday aku, FB atau henset, nie special thanks,,:D REALLY THANKS SO MUCH,,
buat miza hahah aku suke post kau kat blog,,!!<3


to:budak2 yang bakal amek keputusan SPM rabu nie!!! GOOD LUCK OKEYS :d


#hahaha, ilove you!! hari yang indah!!

Ulasan