MARI DENGAR atok CERITE :)

Bismillah..

Saat diri ini menulis post nie, bermulelah perjalanan aku di rumah untuk cuti bulan tige, HUHUH
baru je semalam balik penat sangat, x sempat nak bukak blog. minggu aktiviti kali nie memang memenatkan tapi serius SERONOK!!

HAHAH, ok kalau bace post yang lepas, kalau x salah ade di mentionkan aku bakal dapat ahli homeroom baru dan guru homeroon baru. Memang bertuah ah korang dapat aku,,!! hehehe. homeroom kali ni not bad, fun dan boleh diajak berbincang. gile2 sikit 2 perkare biaselahkan,,

 LET ME INTRODUCE YOU.. jeng3


Alianoor Kauthar (beloved mentor), Azrina Erin (cute one), Hilmi Husaini (spec puteh ,                     budak baru) Amerul Mukhlas (green one).


'Izzat Azizi (teman setie aq kt kelas n homeroom), Aiman Harith (Pres homeroom, biru pekat), Naquib (belang2 tu, die nie buat rosak gambar je!! padan muke dapat separuh je)

p/s: biru cair pakai spec tu bukan tau,, termasuk pulak!! IMRAN!



Farha Syahida (tonggak kewangan homeroom), Aina BAWE (EX MRSM Pontian), Halimatul Saadiah (yang buat love bagai tu HUHUH)


Paein Abu Samah (hahah, x sangke dapat satu homeroom ngn kau), Anie Erzanie (yang tengah duduk tu)

ooops sorang lagi Rushdi!!, aku x de gambar die dengan alasan2 tertentu,,

and last akulah
Siti Balqis Binti Jebrel


nak jugak promote gambar!!

homeroom MUTIARA 4 nie diterajui olah sorang cikgu homeroom yang berkaliber lagi comel,
PUAN FATMAWATI!! gambar cikgu yang comel2 x de dalam koleksilah sori ye!

Ramai jugak budak baru yang dapat masuk MRSM Batu Pahat, ramai dari MRSM Pontian.
Ade jugak dari sekolah menengah biase, salah satunye Balkis Sulaiman. HAHAHA akhirnye aku ade kembar, lepas nie x dapatlah aku nak berlagak lagi yang name aku hanye ade satu je kat sekolah tu,!! ish2



balkis sulaiman n balqis jebrel

HAHAHA, JANGAN MEMAIN NGN KITEORANG.

#harinie memang banyak cite,, jng risau aku akan post lagi,, :P
#cuti ni muke aku dah burn plus sakit tekaklaa *muke mintak simpati*
#truly, kerja sekolah banyak sangat!! tolonglah sesape!!!!!
#kepade sesiape, aku x de kedit!! jadi topupkan,please, :(


Ulasan

peace96 berkata…
sronok nyer....
balqis jebrel berkata…
peace kau buat aq sedih lah,,
not bad kan kat sane??
nanti cite la kat aq <3 :P
peace96 berkata…
tak da la truk...
biase2 je.. tak sebest kat bp...
hehe...
balqis jebrel berkata…
ahhaha,,
eleh kau cakap je 2,,
lame2 nnti,, lupelah 2,,
huhu, geng kau ramai kat sane.. <3