percutian BULAN tige 2012

Bismillah..



HAHAH, untunglah post tittle aku skema ,,

ok start our story today, EHEM,, KELMARIN kann,,*kelmarin punye cite, arinie baru nak story* 
I and my family,, go to PD, menghadiri kerja kahwin,, HUHUH punye jauh berjalan,,
lepas kerja kahwin tu, pergilah jalan2, ala ape kate orang dulu2? "sambil menyelam minum air "..
HAH, hahah minum air kuage aku tu bawak kiteorang sampai ke tanjung Bidara,,,

onthe way ke sane, plus perjalanan aku ke PD tu memakan mase yang agak lame x campur lagi yang pergi stesen minyak, haus n banyak lagilah.. memang banyak sungguh mase aku dihabiskan untuk melelapkan mata, ala ape kate orang puteh tu?? TAKE A NAP!!, hahaha tapi kalau dah lame berkurun macam aku tu,, SLEEPING BEAUTY laa jawapnye,, HUHU,,

tapi agaknye taraf sleeping beauty aku tu dah masuk pangkat diiktiraf, jadi dah nak sampai hala tuju tu, asyik terjagelah, sampailah tol *tol mne aku tak ingat laa* ayah aku bayarlah tambang tol,,,,,,,, JENGx3


*psst gambar x de kene mengene dengan cerite pon*

macam dapat reflex,,,, aku tertoleh kanan melepasi tiang tol sebelah sane, #dapat imagine tak??#
tanpe disedari ade sorang budak nie pon tertoleh kat arah aku,, TU OK LAGI, tak okenye bile die boleh senyum plus angkat kening kat aku?? HAH?? ahahahhaha, lawaklah tu,,
ISH2 budak2 zaman sekarang nie semakin sukar dibendung, Perlu banyakkan kelas moral nie, ish2, menakutkan, #tapikan aku toleh die dulu, salah aku ke??#sob2

lepas kejadian mengerikan tu, then pergilah aku bermandi kat Tanjung Bidara tu dengan muke excited, pasir kat laut die tu berlumpur sikit, tapi aku ape kesah, HAHAHA adek aku lagilah, redah je laahh!! balik umah makin burnlah muke aku!! tahniahlah, kalau aq lalu sebelah bontot kuali, tak dapat beze dah mne aku mne bontot kuali,!! HUHUHU.
.
tu je lah story percutian aku kali nie, selain balik kampung aku kat YONG PENG tu, HUHUH.

#UWAAAAHH,, kertas add math aq tertinggal,, MEGA amekkan please,,
#eit jangan pernah tanye kenape aq padam post lepas, haahha, hobi,,

Ulasan