MYcute MRS.KPOP

Bismillah..



this post for you who had dedicate me this cute SPONGEPATR friendship quotes..

Bahse jiwe bangse,, Okey, pade malam yang diterangi bintang2 comel *tengok langit please*.. pade saat tangan busy buat bunge *HUHU, i luvseni*, pade hati membuak-buak nak bace novel *tolonglah kerje cepat siap!!*.. hati kecil ini bersuara lantas teringat seseorang.<3. Sape yang boleh halang kalau laptop serta teknologi semue adik beradik die memanggil aku untuk disentuh?? *ish2 hasutan*HAHAHAH, lalu segale kerje yang tadi bertungkus lumus direhatkan untuk sementare waktu.. ok fine tau dah tersimpang dari tajuk!!


back to our tittle today,, ehem,, aku nak cite pasal sorang besties aku yang comel lagi kiut miut!!

NURFARAHIN ABU SAMAH


ahahaha,, aku suke gambar nie sangat2

 #untunglah kecik2 dah pergi umrah, p/s:lepasnie bawak aku tau#

COMELKAN2,, ahaha, aku tau tengoklah kawan sape xD. aku kawan ngan die dah lame. ayah aku ngan ayah die pon kawan. Tapi bermulenye persahabatan kiteorang yang romantik ni start tingkatan due, mase tu kiteorang satu bilek #Fifi ngan Qila ishak tak dilupakan#,, sebelah katilkan. hahaha mase tu macam2 kite kongsi, sape yang kite suke, makanan, *err tapi die ni cerewet sikit! NO,NO, NO, eh memilih!!* banyak bende die tak makan, biskut pon bukan sebarangan,, yang die suke die sukelah yang tak jangan harap!! satu lagi die tak suke kucing, kalau nampak kucing abis kucing, silap jalanlah, memang tempah maut!! naik form 3 die dah ok sikit, KATE DIELAH. hohohoo paling hot mase ko ngan Qila tengok aku nangis melalak sebab MP3 hilang sampailah jumpe balik!! HAHAHA, time kasih kawan!! 


ahahhahaha, mase nie hangout kat KLUANG ngan radziah ngn piqa sekali

Naik form 3 kiteorg masih rapat, die still admire PUTEH die tak pernah luntur!! lame sangat kau admire die, sampai sekarangkan,!!cinte sejati konon xP. tapi die pon ade minat gitu2 kat budak2 lain, alala, minat2 monyet, tapi tak semestinye hati tak sakit tengok orang yang kite suke couple ngan orang lain.
OK STOP, aku bukan mahir bende2 nie. yang pasti bagi die kalau suke tak perlu nak luah kat orang tu. love story die penuh adventure, tengok dari jauh, simpan diam2 x de sape2 tau, tak kecoh, hanye orang2 tertentu ngan YANG ESA je tau isi hati die.. HAHAH, no couple, single is better.


with beloved sister HUH?? huhu kaq FAEZAH,

ape yang aku suke pasal die?? aku suke tulisan die, aku suke bile die citekan prob die kat aku, aku suke die sebab die pham aku, aku suke die sebab die geng kamcing hangout aku, aku suke die sebab die tak kedekot.*sikit2 tu beselah* aku suke sebab die pelik2 n kadang2 boleh buat aku ketawe, aku suke die sebab boleh jadi kotak simpan rahsie aku, aku suke die sebab die geng gossip aq*istigfar, ish2 kecik2 dah buat dose2 kering*. penat!!

ape yang aku tak suke pasal die?? bile die ejek aku over2, HUHUHU, bile die nyanyi lagu korea*aku tak pham satu ape pon!!* aku tak suke bile die buat muke *kadang2 rase nak baling selipe* aku tak suke bile die nak bagi aku gossip baru!! ahhaha, AKU ANTI GOSSIP TAU.

kan dah MELEWEH,, hahahah, jadilah labu!!

berkenan ke?? tekan sini >>>> blog PAEIN
                                      >>>>FB PAEIN Xd

#ikut jiwe raga x abis satu hari cite pasal PAEIN nie,
#nie baru PAEIN, belom lagi cite pasal geng KETAT2 aku,,<3
#besok nak balik dah,, harinie puas berehat!!heheheh..
#cuti nie dah no baru, jadi x delah berdering sangat!!

Ulasan