SIM CARD pon ade orang nak curi ke??

Bismillah,,



HUHUU, sekarang jenayah memang banyak,, kecurian rompakan, *muke tersedu-sedu*
sampai sim card pon nak rembat!! marah betollah,,
hhuhuhuhu sob2, masalahnye sekarang kenapa sim card aku yang jadi mangse??
KENAPA? KENAPA? *jerit sekuat hati sambil tekup mulut kat bantal*
dahlah penculik tu x kol pon mintak wang tebusan,,TOLONGLAH,, sekurangnye kollah aq mintak wang tebusan ke?? *dalam sim card aku tu bukan ade kedit pon!!* 
sedih sangat,, sayang sangat no maxis aku tu,, dah lah banyak no, orang ramai dah tau *muke bajet HOT*. 
Sim tu ilang mase  hari yang ade JANJI DITEPATI dengan PERDANA MENTERI tu!!
hari tu jugak boleh hilang?? PM, tolong carikan no saye boleh??*muke serabai+dah start merepek*.

mase lepas sms2 tu, batery kong jadi pegilah cas kat depan rumah warden, setengah jam je aku cas. ULANG: SETENGAH JAM JE!!, bukak2 "please insert sim" dengan muke tak percaye, bukak lagi dan bukak. entah untuk kali ke bape "please insert sim"!!.HUHUHUHU, lepas tu berjalanlah aku dengan muke hampe mengadu nasib ngn kawan KETAT2 aku,, cite2 nangis2,*muke gembeng*. HAHAHA lepas tu yang bagusnye, aku masih ade selere untuk makan petang tu!!! HIDUP MESTI DTERUSKAN BUKAN??

next weeknye mak datang, ingat aku menghadapi 3 minggu di sekolah aku tanpe enset, rupenye mak dah belikan no baru,, *baru ingat nak renew* takpelah, walaupun aku lebih sayang MR SIM CARD lame aku, tapi kite kene belajar bersyukurkan,, memang aku tak benti2 tulis kat test pad aku rindu MR. SIM CARD la merepek2,, ahhaah, ade sekali tu, aku tulis kat kertas fizik then hazwan ngan izzat boleh bace ?? HUH dengan muke selambe "korang nie takyah la tengok2" padahal dalam hati malu menggunung!! dieorang dah gelak2!! ish sukatije, aku sumbat ngn selepe kang!!*muke garang*..

ERR, sorry termenyelimpang,,
banyak bebel lah hari nie,!!
tapi aku  TETAP nak tekankan aku memang rindu+cinta menggunung pade MR SIM CARD aku tu!!

P/S: er sekolah aku boleh bawak enset tapi yang functionnye sms ngan kol je,

#ari anugerah hari tu, aku jumpe apiz,, tak sempat borak pon!!
#mm aku dah buat keputusan aku nak stay pakai no baru nie je,MUNGKIN ADE HIKMAHNYE KAN,,
#aku dah lame tak tekan keyboard nie,, tangan kaku, penulisan pon jadi lain *cett bajet macam penulisan die sebelom nie bagus SGT!! "
#HAHAHAH, harinie aku diajar seseorang untuk ketawe!!
#no baru tapi aku still same, x de topup!! xD

Ulasan