kihKIHKIhKiHkIhKKIIHkkKIIHIiihhh

Bismillah,,,




HAHA, xdekeje,,
take a deep breath and HUH!!
What?? is that a problem when i take a deep breath??

manusia perlu bernafas untuk hidupkan?? *x memasal emo kejap*

HEHEHEH, baru balik dari maktab jumaat lepas, DUA MINGGU CUTI TU!!,,
aku tak taulah nak menghadapi camne?? *cett asal nie??*
keputusan exam,, perasaan kecewa,, geram pon ade,entahlah,,
yang pasti aku tengah ade big problem nie,, I HAVE A STOMATCH ACHE!! and i dont know why,,
keracunan makanan kot *err aq makan ape je??* entahlah,, sakit sangat,, nak pergi kenduri kawin umah NADIAH pon x leh,,,

mmmm,, aku suke blog aku sekarang,, dah ubah sikit2 dah,,
HAHAHAHH, aku rase setiap kali cuti aku ade ubah sesuatu..
aku paling suke gambar GARFIELD kat atas tu,, nampak x??
comelkan,,,!! QIEYLA ISHAK yang buatkan!! bayarlah,,!! mne ade bende free lagi dah sekarang nie,,
lagi,, oo gambar2 kat page. main edit2 gambar!! hahaha biarlah!!

kakak miera dah nak pgi matrik!! ye huhuhuh kakak kepada ain amiza jamal,,
sedih,, mesti sedihkan kalau nak pisah ngn adek beradik walaupun asyik gadoh,,

#sampai sini dule,, ade mase kite cite lagi,,

Ulasan