bercinta?? NAA!!

Bismillah..

Photo: jodoh...


~* WAHAI LELAKI.. *~ 

Jika benar kau kasih & cintakan wanita itu : •.♥• Bawalah dia ke jalan ALLAH, •.♥• Nasihatilah dia, •.♥• Perbetulkan kesilapannya, •.♥• Jagalah dia dgn baik, •.♥• Kasihanilah dia, •.♥• lindungilah dia, •.♥• Berilah kasih syg padanya, •.♥• Hargailah dia, •.♥• Ucapkan terima kasih atas kelebihannya, •.♥• Bersabar dengannya, •.♥• Terimalah & cintailah kekurangannya, •.♥• Jadi IMAM terbaik & redhalah padanya..
✿..moga dia menunggumu di SYURGA sebagai bidadarimu..amiin..✿


HAHAH,, sekarang memang musim bercinta,, i mean dari dulu lagi pon,, hei entry nie bukan nak boikot orang couple,,, tapi just nak beri pendapat dari KACA MATA AKU,, *cett,,macam pernah dengar je*. Jodoh tu kalau ade, adekann, Kadang2 kite frust, bile cinte kite ditolak, bile putus cinta, bila clash, hei tapi jujurlah,, air mata yang kita ngalirkan berbaldi-baldi tu x de function po0n. Bukan nak cakap x boleh sedih,, bukanlah aku nie orang yang x de perasaan,, tapi not too over can?? orang yang kite bercinta sekarang tak jamin bawa kite ke syurga,, i mean bukan tentu jodoh kita pada masa akan datang. Peratusan orang yang bercinta masa zaman remaja (waktu persekolahan) yang kekal hingga ke jinjang pelamin, amat sikit*muke saintis* aku tau ramai yang tau fakta nie... just nak ingatkan kxD..




HAHAH, mmg aku doktor cinta lah hari nie*jelir lidah please*


k,, tibe2 ilang kate2,, just sampai sini dulu,, next time kalau aku nak tambah,, aku tambah..
THANKS 4 READING...

#malam tadi aku mimpi kerja sekolah aku siap sekelip mata,, *ish merepek*
#mm, mesti tak lame lagi,, dapat result pekse SEM,,

Ulasan