coming home WITH FULL OF STORY


Bismillah..



mmm HAI awak,, kite dah balik,
untuk cuti raye tahun 2012 nie..
hahahah *muke bangge* ye awallah daripada sekolah2 lain terutamanya asrama,, :D
sebelum cuti nie,, sekolah ade buat minggu aktiviti sem 2 nie,, biaselah, tapi tige hari je!! siket jeer, tapi siket2 tu pon mcm nak berputarberputar pinggang, truly penat. HAHAH mungkinlah akan ade yang sotsetsotset cakap "eleh die bukan join pon" tapi nak pastikan orang yang main tu puas hati penat jugak..,,

then want to know something?? aaaaaaaaahhhhhhh, rase nak menjerit sekuat hati je sekarang!! why?? KAMERA ROSAK!! ooouuuhh,, die blurr bile nak amek gamba, tapi jadi ok bile zoom, ok sekurangnye still boleh pakaikan.. :) 

then perasaan aku jadi worst balik bile try nak upload gambar, computer tak kesan gambar2 dalam tu, folder kamera aku tu empty tahu!! ok sabar2,, malas nak nunding jari kat sape2, tapi memang aku kirim salam bertuah kat dielah. lagipon mungkin salah sendiri jugak, percaye sangat kat die. kan kameranye dah kene air,, LAKI tu katelah. bijak balqis!! kasik pinjam die sape suruh??

ok so aku sangat tension,, mmmm, entahlah redha je sekarang nie, aku buat ape yang mampu sekarang nie.. kene marah jangan cakaplah,, berguni2 jugak kot..sayang anak memanglah kene camnie,
and then kerje sekola.... HAHA ofcourse lah banyak!! naik nanti ade pekse. semenjak busy sikit nie kene pandai2 urus mase, kalau tak,, mmm masuk longkanglah..:(

#sampai sini je dulu, mukadimah cuti baru bermule,, :D


Ulasan