i wish i have a SUPERPOWER

Bismillah..

 

ooouuhh kalaulah aku diberi kesempatan mase tue,, akan ku mohon untuk diberi superpower:INVISIBLE GIRL,,

oooouuhh, *mukemintak simpati* yeslah, aku nmpak peramah, banyak bebel, senang berkomunikasi tapi dalam kes komunikasi dengan orang2 yang macam nie, aku lemah!! Macam mane nak komunikasi dengan orang yang tak nak berkomunikasi dengan kite, i wish to, tapi orang dah tak nak how??

so aku just berharap ade satu kuase yang menerpa ke aku dan merasuk ke dalam diri aku then i'm a SUPERWOMAN @ invisiblegirl..

i mean sometime, it's bettter if people did not see us and just let us do things we want to,,
ooouuhh senangke nak dapat feeling camnie,, walaupun biasenye kite nak kan perhatian,
percayalah ada saaatnye nnati, perasaan macam nie akan muncul, saat tu, kite just nak keseorangan dan lebih baik jadi SI PEMERHATI.


pernah?? trylah si pemerhati yang baik,
Itu bukanlah sesuatu perkara yang susah kan?/

#HEMM, sedar tak sedar RAMADHAN dah nak pergi SYAWAL nak datang dah,, menangislah untuk pemergiannya kerana entah tahun depan sempat atau tidak kita disemukakan lagi dengan MR. RAMADHAN yang MULIA

Ulasan