hye please come in,, YES YOU!! :)

Bismillah,,



HYE AWAK SI COMEL,, * PIC x de kene mengene ngn cite pownn*

HUHU,, dah lame tak post blog,,
truly banyak bende nak cite,, tapi bende yang terlalu banyaklah buat otak aq BLANK nak tulis pe,,,
so tak ta'u nak tuli ape,, then aku tulis post nie,,,

HEHEHEHEH

First sebelum aku terlupe,, SELAMAT HARI MALAYSIA!!,, hahaha, sebab tulah sekarang nie aku dpat cuti perlepasan kat rumah,,, JUMAAT sampai ISNIN,, fewwwwwwiiiiittt lame tue,, cukuplah bagi aku yang memerlukan cuti sekejap,, baru je habis exam,, JANGAN TANYE PLIS,, aku berserah jeeerr,!! so the conclusion NO HOMEWORK!! *bunyi meriam, "BOOM3"* . opsss sekejap,, ade satu homework,, cari lirik lagu for english homework, !! HAHAHA,, TAHNIAH2,, *bunyi meriam "BOOM3"*, kire freelah jugak,,


HHHMMM,, dalam beberapa bulan, dah merasalah jugak jalankan tanggungjawap sebagai pemimpin nie,, *psst, setiausaha agong je*, haah,, and for the first time aku hidup kat dalam sistem MRSM nie,, merase aku join marhaban,, *SOB2, terharu*, HEHEHE seronok sgt,, seronok makan,,,, :D

and THE END..

#tadi si kembar sms die ade kat TMN INTAN,, dekat je ngn rumah aku..<3
#si kembar x dtng powwwnn,, bg HARAPAN jee,
#due tige menjak memang aku diuji untuk banyak bersabar dan SELALU BERFIKIRAN RASIONAL,,
#betulke?? ade orang kate kawan tak penting??

Ulasan