MISS moment at KUKUP, pontian

Bismillah..


sekali tengok: macam sentum terpakse je kan HAHAHAHA :D

heit just coming back from KUKUP GOLF RESORT for the second time,,
#err,, maksudnye,, kursus kepimpinan kali keduenye kat sane,,#

SERONOK!! X pernah aku kesali korbankan cuti aku untuk kesane,,
HAHAH walaupun risau agaknye barang aku dalam loker kene buang ke tak ^^

HMMM,, aku rase kali nie punye kem aku rase lebih bermakna,aku memang belajar banyak benda,,
benda yang membuat aku rase aku perlu perubahan,,
buat aku belajar menghormati orang lain,,
buat aku belajar untuk menghargai orang lain,,
buat aku belajar setiap orang ade kelebihan,,,
buat aku belajar untuk sentiasa bersungguh,,
buat aku belajar sentiasa persefahaman dalam satu kumpulan,,

AKU SUKE KUKUP dan ALL THE BEST MOMENT  THERE..

dengan  kegembiraan yang aku kecapi tue,, AKU TELAH BELAJAR BANYAK PERKARA!! :d

HAHAAH, and the best moment is with group happiness :) "ASKAR ASKAR MELAYU!!!"
Walaupun aku kat situ macam kene band..:D

Seronok time kite dapat bekerjasama,,
main kad2, makan same2, *muke control ayu* <3


harap hari esok lebih baik dari hari nie,,,

P/s: sorrylah tak de gambarlah...
miss amiza so much,,

Ulasan