HANG OUT :SRAB KLUANG

Bismillah,

hai2 harap sihat selalu :) mood : baek2 je

HAHAHA, hmmm semalam pergi hangout, huhu sape sangke. masih lagi nak jumpe kawan2 sekolah rendah. HAHA, over all best, seronok!! walaupun aku dengan Hafsah je perempuan, yang laen? hmm busy katenye.



dari kiri :balqis, hafsah, syahmi, hafiz, hanafi, danial, azim

so bermulalah perjalanan aku and the gang ke sekitar kluang mall dan kluang parade ditemani kumpulan pancaragam. *oke tipu* berjalan2. budak2 laki yang bawak, aku dengan hafsah ikot jee kann ^^. and first tempat kite singgah RESTORAN MAMAK. dieorang lapa. oke. haha baek2 ajak pergi pumpkin house, lastly kedai mamak. ala biase2 sudahkan . kat kedai mamak tue kiteorang tunggu for Syaznie, Hafiz and Danial.


biru tue la syaznie dan sebelah die tu member die * xtau name die, x sempat pulak berkenalan*

Pergi bowling, main bamper car, karoeke. hahaha OKE FUN. aku kebanyakkan jadi tukang sorak je. GIVE ME S. R. A. B, SRAB!! camtulah, borak2 gelak2 tangkap gambar. tapi dalam perjumpaan kali nie banyak jugaklah aku ta'u pasal perkembangan2 kawan2 aku. dah berjaya mereka *terharu sob.sob*.


bilik karoeke: *first time masuk aku akan rindu kaw hafsah


hafiz osman


oke dieorang sebenarnye belom ready tapi aku dah snap, HAHA niela rupenye :)



hafsah and napi
OKE kesimpulannya aku seronok,  rasenye kali nie punye perjumpaan best. sebab selama nie. x de wat aktiviti same2. THANKS TO PRESIDET: *krik2* HAFSAH AZMAN.


MOGE KITE SAME2 : PELAJAR2 BATCH 96 DAPAT STRAIGHT A DALAM SPM 2013 YANG DIDUDUKI, AMIINN.

Ulasan