CUTI YANG HILANG DITELAN DEK TANGGUNGJAWAB

Bismillah,,

Tajuk yang penuh sadis. HAHAHA x pe hari yang indah baru nak bermula. :)


cube bace ape tulis kat tangan tue mesti tak nampak.. ehek2

YEAH, mase nak amik jawatan nie pon aku dah ta'u aku akan menghadapi situasi macam nie. dan tanggungjawab nie mengajar aku banyak perkara meskipun terpaksa berkorban. Untuk mencapai sesuatu kite kene poandai amik risiko kann?

and now saat budak maktab aku cuti lime hari aku disini di MRSM BPJ menjalani hari2 indah menjalani ICC. uUUekk2 *oke tak ta'u nape aku wat bunyi nie*. kerje sekolah melambak. tapi aku dah berazam nak jadi budak baik plus rajin amin2.


oke gedik haha.

harap semuanya berjalan dengan lancar :) anyway aku dengan amiza jee yang stay maktab fairuz balek rumah qila kat Kuantan. #Bajet orang tahu je.

NITE..

"Pengetahuan yang paling berharga adalah pengalaman"

Ulasan