chip3. bagai burung terbang di angkasa.

Bismillah...
.......
and HYE!! wahh lame x jengok.. hye sane hye sini.
fuh3. berabuklah blog nie. sawang abuk. tikus? ohhh noo..


takpayah cari, takde aku pon *muke bajet hot*

abis SPM abis sekolah. mungkin ia akan menjadi kenangan terindah.
mule2 rase macam burung bertebangan. tapi lepas aku tengok satu web nie, aku macam terpaku.
OHHH NOOO!!! AKU TAK DAPAT PLKN KUMPULAN PERTAMA!!
ape nak jadi nie.. aku memang berharap aku dapat kumpulan pertame. sekurangnye dapat isi 3 bulan pertama sebelum dpat result SPM. mesti ade hikmahnye. :) so sekarang tengah nak pikir balik perancangan yang mungkin aku boleh atur sekarang?

mak dah carikan dah sebenarnye. so let we see apa yang aku akan jadi nie. mungkin cikgu tadika? haha not bad. wait and see jelah.. :D Mane tau tibe2 name aku naik pergi kumpulan 1? who know right.!! yes i hope so. aminn. HEHE.

KITE USAHA, DOA, TAWAKAL, ALLAH YANG AKAN MENENTUKAN.

Ulasan