HAPPY BIRTHDAY CIKGU IF

Bismillah...

post nie saya buat tuk Kak Long :)
mintak maaf saye lambat! harap boleh jadi orang last :)


mintak maaf cikgu tak dapat join masa dekat BP mall :( tapi saya harap kak long sentiasa ingat saya :D

terima kasih atas segala yang kak long telah lakukan. Kasih sayang serba sikit, pegangan, nasihat. Terime kasih ade untuk kami2 saat kami perlukan. halakan makan minum yang telah kak long telah berikan. Serba sikit peluang dan saat yang diberi kepada saya untuk bersame kak long akan menjadi satu kenangan :)

TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA.

saya mendoakn kak long semoga panjang umur dan murah rezeki, mencapai kejayaan di dunia dan diakhirat serta apa yang kak long impikan menjadi kenyataan. Amiin

#mintak maaf saye curi gambar Kak long HEHE.



SAYANG KAK LONG. MUAH
setiausaha. anak murid. adik warden
sampai bertemu lagi!


Ulasan