HYETAHUN BARU *muke manis :)

Bismillah...

hmm tahun 2014 akan menjelang.
x boleh main2 lagi nie. kene pasang azam baru :)



huh hah *tarik nafas dalam* OHOK! tersedak. aisshh pencemaran. mngkin aku boleh bercita2 jadi pengkaji alam sekitar? HAHA bile aku bersedia.

aku dapat rase hirup nafas lain *jiwang* =..= tak! bukan pencemaran.
this is difference one. Disini langkah bermula. Ye aku setuju..

APE YANG KITE BUAT PADA HARI INI MERUPAKAN PENENTU DI MANA KITA AKAN BERADA PADA MASA AKAN DATANG

azam. This is important! Azam atau matlamat ini yang buat kite rase nak maju kehadapan. Kejap lagi amik kertas, pen. Listkan ape yang kite nak buat, yang kite inginkan dan yang kite nak.

. . . . . . . . . . . . . . .

ehem. dengar tak aku sebut azam2 aku? hahahaahaahaha

mungkin ini permulaannya bagi satu ranjau yang panjang.
#napelah aku tak amik sastera? x pon abadikan karya2 aku dekat majalah maktab? right? mungkin boleh femes!!

HAHAH so nite:)

Comments