8.02.2014

Bismillah....

"TEST SUARA2, ASRAMA LAKI DENGAR X?"
so sweet!! sAPe lah main test2 suare malam2 macam nie. WAIT. aku baru sedar kat depan bilik aku nie ade satu speaker yang entah puncenye dari mne dan sekarang tengah seronok menjerit jerit "TEST1, TEST2". speaker nie, kalaw aku geram aku telan kang =..=

 

ohohoh besok ade kelas WORKSHOP. ade assessment soldering pulak tue. Klaw aku boleh mintak sedikit ihsan pada sensei aku tuk tambah markah soldering esok kan bagus hee~. YELAH, last aku pegang solder panas tue ngn timah tue form 3. HAHAH mse tue aku bagus! *sebab tue aku amik course mikroelektronik kat MJII nie HAHA

ohh anyway aku x sangke, sbab aku post psal mjii nie, haha aku dapat kenalan baru. NADHIRAH nme die. klw awak bce post nie. HYE :)

HmmmMM mesti rindu kak Abby. Kak abby nak balik dah malam nie. Yee. balik untuk selama-lamanya. Die pindah. so aku akan bersendirian. Mesti rindu die :/ aku kasik die nota ke komik ke? entahlah. aku x tau nak takrifkan die sebagai ape. haha hope u like it.

Ulasan