cuti dan RAMADHAN


Bismillah..

hye. alam semesta




 haha mse aku bace aq gmbar ni. senyum sumbing sorang2. ye smpai sekarang aq buat bende yang same. dan selalu acting mcm dewasa. hahaha childish.

keyboard nie buat masalah lah. sob3. keyboard yg part number tu x leh taip. huhu alamatnye takleh wat smiley, x leh wat hashtag. so just ayat yang ditaip tanpe emosi dan imaginasi.

hmm HAHA. cuti lagi seminggu. nme je cuti tige minggu. ape yang paling bermanfaat aq dah buat? hah. pergi kerja kawin rumah jiran haha. tu je. bnyak mse aku hanya memeluk dinding rumah dan mencium telivisyen tanpe lepas. 

ohh tak jugak. de jugak aq belajar memasak. tiramisu! dengan sepupu aku. die pegi korea senin depan. ceehh untunglahh. aq naik kolej nnti due ramadhan. naa. xlah rse kekok sangat. sebab memang dah biase duduk asrama kan. just mungkin tahun nie lebih mencabar. sebab. x de sape nak sediakan makann untuk aku. yelaa. klw kat sekolah dulu. dah nak buke. tinggal beratur. hulur pinggan. kejam bukak mata. makanan atas pinggan. hmm. lepastue tunggu atas meja ngn kengkawan. so sweet.

huhu bile citer pasal puasa kat maktab nie. aku paling menyampah kalau tengok budak laki makan. pehh xnak bersepah lagi. dengan plastik nugget. batang satay. polistrin burger. mee. cawan air. yang paling x tahan kepla udang. ohok. apelah masalah. lepastu x kutip balik pulak tu. paling tak tahan kalaw makan satu meja dengan aku. nasib je memang kene makan ikut homeroom. haha tue kisah lama. tapi bagi aku dieorg memang tak patut. ape salah nya kite menjaga kebersihan. ye tak?

yang paling best bile makan sahur. hahaha ni kelaka. mase tue akan tengok muke ngantuk turun sahur. denagn baju tidur. tudung indon. tapi kadang2 aku sahur kat bilek je. teringat pulak. hmm tak dinafikan hidup kat asrama banyak mengajar. hah kesabaran paling banyak menguji.

wuuuuu. so there. i have to go..
see u later.
assalamualaikum 

Ulasan