mane GENERASI seterusnya?

Bismillah..



petang tu aku kelar rumah. ouh maklumlah semenjak CUTI SEM ni hadir. aku tak kenal ape erti selain duduk diam2 dalam rumah. AHAH.

langkah pertama kaki.

ade budak kecik senyum kat aku, sambil tangan kanan pegang tab. ouhh == mse seumur die, aku hanye tau pergi kedai makan aiskrim pop. tapi aq senyum balek smbel ckp "olo comey2" hahaha

tu je sorang aku jumpe. selainnya? takde. OUUHHH mane pegi generasi seterusnya, pupuskah? yee mungkin ramai dalam rumah. dudk sebelah charger main fon.

patutlah kat luar nie rase fresh je. sume oxygen yang ade aq sedut sorang.. (++)  NAA tak nafikan aku pon terlibat dengan gejala LEDAKAN TEKNOLOGI .*fuhh ayat,* . tapi serius teknologi datg lepas aq puas jalani mse kecik. aku x nak generasi cucu cicit aku nanti tak tau ape tu GALAH PANJANG. serius tak nak. *sambil menangis*

p/s: seminngu to go. dah mse tuk sedie tuk merentasi sem 3.

Comments

Sarah Halim said…
HAHAH. budak zaman sekarang, kecik kecik da pandai itu ini. heheh kita nak tak nak, andai dah bercucu cicit nanti, kena ajar warisan zaman nenek moyang.ekeke turun temurun pada kaum kerabat. haha, btw blogwalking sini. done follow. #84 hehehe sudi followback? :D

http://sarahhijabista.blogspot.com/
Balqis Jebrel said…
hahaha. kannn. rasenye macam gitulah gayenye. sye pon sendiri x kurangnye. hee hi sarah :) wait for my jejak okey :D