dia ingat die comel

Allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad
Bismillah..

wahhh pagi itu pagi yang indah. kau selak langsir. bukak tingkap. semuanye indah hingga saat kau bukak pintu... OHH NOO. saat tu perkataan INDAH tadi tu macam hilang huruf  D. x lengkap.

jiran sebelah bela kucing dan kucing tu berak depan bilik kau. fullstop.

hari mengamuk sedunia dimana aku abaikan die dan die tak henti2 cube masuk bilik. make the cute face. try to meow here and there. touch my hand. mntak simpati dan akhirnya aku mengalah..

 
die hanye masuk dan aku takkan kasi die menetap lelame. a guest. bukan penghuni bilik. no toleransi.
malam. GO OUT huaaha
 
 
so with the cute face. yg die ingat die comel :3 sekurangnye ade jgaklah aku buat arini. seperti memastikan die ada dalam kawalan mata aku supaya die tak berak merata. ohhh...
 
hohoho
 
3 oclock guys *sambil buat muke terkejut*
nice sleep. sweet dream

Ulasan