ALPA? leka bro leka

Bissmillah..


tinktinktinktinktink *wassup bunyi*

wehh dah siap belom?
wehh
wehh
wehh
uhuuuu. wehh
heeee. lagi 5 minit aku datang bilik.

pehh spam wassup wani ni laen mcam.
siap2. pakai brooch hujung tudung. kelepet tudung area dagu. mnyak wangi sikit. lotion. done.

stokin? mmm x payahlahh. arinije. 

tunggu wani depan bilik. maen candy crush. ish lame pulak wani nii. emmmm.
tetibe dengar kekecohan dari area tangga.
tap.tap.tap.tap derap tapak kaki.
"sab nak pagi mane?"
"jap. stokin aku tertinggal kat bilik kau. aku amek jap"

sab lalu depan bilik aku. pandang aku. senyum. aku balas.

diam. deep.
die sanggup patah balik bilik untuk capai stokin. aku? sentap sorang diri

aku masuk balek dalam bilik. bukak loker. capai stokin. handsock. kasut. wani depan bilik. aku senyum.gerak.


kite mungkin jarang perasan cara Allah tegur kita. kadang2 dari ujian. kadang2 dari bende sekeliling.
#carakitalihat

Ulasan