cinta KE

Bissmillah..

saya dah penat kejar orang yang saya sayang. sekarang saya nak rehat. biar Allah uruskan segalanya.


L.O.V.E : doesn't make the world go round, but its make the ride so much better.

kat mane mane skarang ni aku asyik terbace quotes cinta,
guys me or everyone rase yg same ==

its just like. guys stop with the relationship goals bagai. bak kate kawan aku nampak desperate.
hohohoh. ohkey.ohkey

or better aq ckp pasal sukan sea yang Malaysia dah cecah emas ke 60. wohooooo. bangge mak, nak.
next time mngkin aku boleh cube cube selit diri untuk wakil Malaysia ye tak. jadi tukang bagi ubat pon okey. lari mcm x layak. renang berirama, x beriramanya aku. squash okey gak. atau aku boleh start belajar berlayar. haha. cita cita mesti besar.

tapi bak kate para sastera entah mane yang aku bace.
bak kate dielah.
salah mat jenin bukan selalu berangan, tapi salah mat jenin ialah berangan tanpa bertindak.
OHOK. mungkin aku boleh mule dengan belajar pegang raket.

so daa, next post mungkin ak boleh cerite. betapa teguh dan gigihnye aku siapkan beg adik aku dari seluar jean. alaaa tau x beg gantung. aku bagi istilah sendiri je ni. nnti I bagi gambar otey

xoxo. daaaa

Ulasan