random post

Bismillah..

counting days *pehh gaye macam nak nikah LOL
cuti sem dah start. *sile pasang lagu rancak


so cuti dah 4 hari, jadi ape input yang mungkin bermanfaat.. scanning..

ouhh ye arituhh datang talk andddddd ade sorang bangla...... so pakcik bagi talk tu tanye.
"ane, bape lame awak duk Malaysia?" otak aku canang mesti baru  2,3 tahun. sekali..
"15 tahunn". pehhh otak aku canang. lamenye

die datang Malaysia sebelum mak aku lahirkan adik aku yang bongsu kott. wuhaaa. sile termenung.
hahha. so tu yang rase takjub. sempat gak tanye bape die kene bayar tuk masuk Malaysia. RM300. yee skrang die ade bisnes dan skrg tgh proceed lessen kete,

hahha. marah orang Malaysia, x pasal2 cite pasal bangla. arini warge dieorang bukak bisnes. arini kau bawak kete, benti kat traffic light pandang kete kanan bangla and the family. minority yg kau nmpak mmg basikal. tanpe kau sedar esok esok dah maju. die datang jumpe kau kutip hutang.

kadang2 aku rase aku perlu jalan lebih jauh. nak tengok bnyak bende. look how things proceed.
look all the incredible things they talks about all over the world.
hahahah psst: cita cita mest besar.

so for the rest cuti yang balance
jadi adik manis aku ade bnyak projek nak lakukan cuti ni. so kalau berjaye aku post. kalau x post ape2 tak berjaye semuelah. hahaha. okey pliss balqis ==

nite all.full of love

Ulasan