ceritera RAYA

Bissmillah.

bile org post pasal raya. kite pon nak jugak. EHEH.


so first day raya kebiasaanyye di kampung. namun tidak kali ini. kali ni di Kluang. OYA.OYA. akim, bas die dari kelantan smpai pagi raye. so stay kluang pagi tuhh tuk jemput die.

raye kali ni biase je. Alhamdulillah. semua okey. tahun ni rase lain sikit. rase mcm kejap je ramadan kali ni. bak kate kawan aku; 

"mungkin bile kite dah besar ni baru kite betulbetul hargai nilai bulan ramadan tuhh" 

mungkin.ye tak. kte tak boleh gerenti pon ramadan tahun depan kite sempat rase lagi ke tak.

AHAH.so I bagi gambar jelahh ^^ KOT KOT uollss nak tgk

#sukehati

makan kene sungguhsungguh

tgk sara tuhh (dak kecik comel yg paling depan gmbar ni) beriye sungguh nak masuk camera. hahaha

 yang kecik2 pon pandai selfie.otototo

"nak duit" eheheh

tamat sudahh. skarang kat rumah. kelas tetibe cancel. so.
SELAMAT HARI RAYA semua ,MAAF ZAHIR DAN BATIN. kalau tersilap. terkasar bahase. tergurau x kene. ampun maaf dipinta. #pihhsane #puasaenam

Comments