"lagi sesem" ramadhan thoughs

Bismillah
Allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad

ramadhan sudah separuh dan aku di rumah.
Alhamdulillah.


cuti sem yoww. selain sedikit bebelan dek kerana lesen yg belum belum settle, urusan tempat pratikal yang tergendala. selainnya aku rasa ramadhan kali di rumah aku agak productive.


kepada pelanggan kuih raya mak,


makanlah kuih raya tu, air tangan saya ni. insya Allah sekali rasa nak lagi. tahun depan makcik makcik jangan lupa repeated order lagi. hehe

yang benar
shasha's daughter


"shasha" glamor gituu. mak I dah ade instagram uoalls. setakat ni konsisten dua hari sekali post. I pon kalah. gambar makanan lah. of coss. siap pesan "jangan lupe followkan mak ig saji" hoho

rindu.

"tak rindu ke"
"taklah"
"tapi time time camni mesti tengah lepak lepak, borak borak, gelak tak ingat dunia"
"rindulah tu, tapi taknak ngaku"

Ego. taknak. taknak ngaku. taknak jugak.
HOHO. baru keluar kolej semnggu lepas. minggu ni dah duk teringat ingat.
aku dah bnyak buat janji ni. nak lawat kakak2 kesayangan masa pratikal. ECEHCEH
ish kene lunas ni. kalau x abeslah kene #sembang. Insya Allah

ramadhan lagi separuh. nuzul quran pon dah lepas.
bila lagi kita nak berusaha.


"o ALLAH! GRAND US JANNATUL FIRDAUS  AND FILL OUR HEARTS WITH YOUR LOVE. AMEEN"


Comments