from me to me

Bissmillah

Allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad

Ramadhan kedua 2018, ramadhan pertama di UKM Bangi, tak terlalu kekok sebab mungkin dah banyak tahun duduk asrama. ouh yess dan ak baru sedar, hampir 9 tahun dah. tapi still rumah tempat terbaik.

2018. 22 tahun. rasa dah besarkan hahaha.
dah pulih sepenuhnya dari patah tangan. hanya tak kat sanat, kene banyak exercise lagi. lagi-lagi bila aku nak angkat kuali tangan kiri, tangan kanan pegang senduk nak letak lauk dalam pinggan. Time tulah aku terasa. time lain aku jrang gna tangan kiri.

banyak benda sebenarnya nak cerita,
harddisk rosak, dimana gambar dari kecik sampai kenangan diploma semua x de. serius sedih. tengah masih dalam proses pemulihan. huhu.

adik-adik aku pon dah besar. 
sebenarnya dah lama nak update blog, tapi tak update2.
harini, 2 ramadhan. pagi tadi aku mimpi hantu kejar2 aku katsatu bangnan asrama. seram gak ah tapi jalan cerita nice. tapi jantung aku degup laju..
then aku terjaga dari tido then terus rasa nak tulis blog. walaupon x de isi menarik. aku nak tulis jugak. tak suka nanti aku padamlah. hahahahaha

UKM- Engineering in Electric and Electronic. Aku rasa lain skit sini. aku bukan lagi di tampok keselesaan aku. tapi aku dapat rasa banyak benda baru ak akan dapat belajar, Insya Allah.

final nak dekat, then aq cuti dua bulan. sem ni x de study week. aku serius risau. dengan projek yang still banyak hingga ke mnggu akhir. dan selang empat hari, start first paper dan second paper aku yang bertindih hari.

aku risau. aku jarang tulis benda ni kat blog. tapi aku tau x de sapa nak baca aku tulis jugak. risau risau aku kerja tak jalan banyak jugak. so ak suka tulis. supaya aku dapat baca balik dan memberi peringatan. KAU KENA USAHA LEBIH BALQIS, MULA DARI SEKARANG. 

okay itu ja. nak cakap jugak pada diri sendiri. banyak tinggakatkan amalam. ramadhan  niii.

love,
yourdearself



Ulasan