MOOD : GOOD :).

Bismillah..

Harinie bukanlah hari yang begitu excited, tapi hari nie aku jalani dengan cukup baik dan tenteram,, #adelah gadoh sikit2 dengan adek, plus SIHAT!!  HEHEHE. *ketawe sopan santun

MMM, know what? besok aku nak kene balik, yeah RABU, daftar secare rasminye sebagai pelejar tingkatan 4 MRSM Batu Pahat. Dapat lah aku tau sape2 yang bertuah 2 yang menjadi homeroom aku, " mmg bertuah lah korang!!". Dapat juga aku jumpe dengan Paen Abu Samah, Amy Syahirah, Farha Syahida dan lainlain. Hahaha, yang paling mendebarkan adalah bile dapat tau sape budak2 aka kawan2 baru aku nanti. "SELAMAT DATANG YE!!" HUH!! BERDEBAR RASENYE *over kejap.

nielah yang aku maksudkan dengan sihat

p/s: sorilah gambar ni kabur sikit, x sempat nak edit

Harinie, mood aku baik jugak sebab dapat on9 sepuasnye, HEHHE, sampai mak aku cakap "aku nie main tak ingat dunie sampai orang lain x sempat nak menyempit sebelah," #hehe, mak jangan cakap macam tu, sekali sekala, lepas nie dah x nmpak muke nie lagi berebut ngn adek sebab budak ni dah nak balik asrama dah,, then aq jumpe satu video nie,, best, lagu die buat aku nak menari tarian TANGO!!

Tasha Manshahar - Be Mine

oklah sampai sini je, nnti lain kali, *lepas cuti* kite sambung.. TATA blog!!


#hari nie kawan2 aku ade yang dah balik sekolah dah, sepatutnye daftar esokkan,,
#sok aku kene tolak awal2, so, aku kene kemas siap malan nie lah,,
#aku dah cakap lom, no yang x dikenali tu dah kantoi ngan aku?? HAHAHHA *err, sori beso pulak ketawe
#due tige harinie, budak seremban tu ade jugak contact aku, *psst, cite pasal awek die*
#lastly, i wiill miss you, miss me too wokeys?? muahh

Ulasan