bila kau rase kau harus berhenti

bismillah..


uncang teh dalam cawan. tuang air panas. letak gula. kacau. amek tempat depan tingkap bilik.

angin tiup sempoi. hirup teh o. duduk ngadap tingkap bilek sambil terbayang paper analog tadi. OHOK. Tersedek kaw jahh. hirup teh.

."ini bukan kepakaran aku". "aku rase aku salah amek  bidang".
."aku rase aku nak berhenti sampai sini".
."aku dah x boleh" . "aku rasa down" . "biar orang lain yang sambung".

SAHABAT, jangan

. saat kau rase macam ini. saat inilah kau harus bangkit.
ape ade pada gagal. yee SAKIT. tapi ini yang akan membuat kau KUAT.

jangan kau cakap ngan aku kau ingat sume orang berjaye x pernah gagal =.= banyak sister. banyak
google je sister

DEAR STRESS, LETS BREAK UP

so jom ramai2
tangan kanan pegang dada sambil tepuk tepuk. bisik. "KAU KUAT!" :3 
(kalau nak masyuk jerit kuat sikit. abaikan orang sekeliling  heh )
kembali pada yang ESA, kau diberi kan kehidupan ini sebab DIA tahu kau mampu.
kadang kadang kau diberi ujian sebab DIA nak kau duduk kat tikar sejadah mengadu kat DIA.

got to go. 
P/S: tengah final. WISH ME LUCK :3

Ulasan