BROGA. saya tawan dahh. anda bagaimana?

Bissmillah
Allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad


"EVERYONE WANT TO LIVE ON TOP OF THE MOUNTAIN, BUT ALL THE HAPPINESS AND GROWTH OCCURS WHILE YOU ARE CLIMBING IT"

holla. holla.holla

BROGA tuk post ni, kali ketiga daki dah. Alhamdulillah. tapi setiap kali naik suasana yang lain. sekali tu berangin. berangin betul. abes terbang tudung sis. yang kali ni nope. tak berangin. but takdelah panas terik :) lagi sekali berkesempatan lihat kebesaran ciptaan Allah. Subhanallah.


ditemani ahli ahli jabatan microe. sangat menghiburkan. hahaha aku rase mcm broga tu aku punye. biase pergi tak de sape yang saya kenal. kali ni pergi. kanan kiri depan belakang semue kenal. yelah naik ramai ramai ann. heheh

seronok. tapi silap lah sebab sarapan berat pagi tuh. nasi goreng plus telur. pehhh, dan licin saya makan.. harap maklum. naik broga dah senak. huhuhu. ingat saya sorang je. sekali fiza ckap bende same. *ecehh padahal memang dah lame tak exercise* hahahah

YUKI

mule2 naik ngn siti hajar. disebabkan masalah teknikal. siti hajar x dapat teruskan pendakian. dah sampai separuh dah mase tuhh. takpe katenye dah pernah dah daki gunung jerai. hahaha.

on de way

jadi apabila siti hajar tak de, pendakian diteruskan dengan kehadiran jejaka jejaka ni (gmbar atas). hahaha mule mule rase macam ajet2 ada bodyguard. tapi x de beza pon == jatuh gak aku. siap ade satu part tu aku kene naik last, katenye kalau jatuh biar aku kene hempap. hahaha. sudah *tepuk dahi* ni sape jage sape

terserempak masa kami nak naik dan semua nak turun . huahahauah

dannn sampailah kami ke puncak. :D

ingat lagi mase nak naik puncak. syakirun macam dah tak larat. tapi fakhrullah nak gak ke puncak. yelah katenye bile lagi. dah sem akhir. dah nak balik negeri masing2 dah. haha yelah. bile lagi.


ouhh ye dan kami orang terakhir sampai puncak dalam kalangan microe haha
dan orang terakhir juga sampai ke kaki bukit. penamat lahh kirenye.
sis bukan ape. nak pastikan ahli lain dalam keadaan selamat je.
sile hashtagSISBAIK. terime kasih

huh. tamat sudah post kali ni. heeeee jumpe lagi insya Allah

p/s: gambar credit to fakhrullah, faiz dan harraz. thank you. :)

Ulasan

Itsraran berkata…
POYO je nk pastikan... hahahahahaha
padahal pancit... huhu
balqis jebrel berkata…
hahaha jeleslah tuuu