You need 5 hobbies

 Bismillah

Allahuma Solli 'alla Muhammad


Baru ni aku baca kita hanya perlu ada 5 hobi dalam hidup kita.

1. Hobi yang boleh buat duit
2. Hobi untuk kesiharan tubuh badan kita
3. Hobi yang buat kita makin creative
4. Hobi untuk tambah pengetahuan
5. Hobi yang mengembangkan minda kita

Lepastu aku baca juga, sekuat mana kita gigih buat TO DO LIST kita setiap hari. Kita juga perlu buat NOT TO DO LIST.
 
Jadi azam tahun baru aku, nak amalkan dan kekalkan 5 hobi ni. Didahului dengan NOT TO DO aku yang pertama - Ketagihan Telefon Bimbit.

Jadi untuk aku sentiasa ingat apa azam aku, aku kene list kat sini.
1. Hobi yang boleh buat duit - Kerja aku sekarang hahahaha. Jadikan Hobby. sure sure haha
2. Hobi untuk kesiharan tubuh badan kita - Minum air masak (as starting hahaha)
3. Hobi yang buat kita makin creative - Painting/Puzzle/ Blog/ Youtube
4. Hobi untuk tambah pengetahuan - Membaca buku (kewangan terutamanya)
5. Hobi yang mengembangkan minda kita - Amalan membaca Alquran dan amalan sunah

Daaa. Harini aku bersemangat sangat. Nak sambung buat keje.
Doakan aku.
Got to go.



Ulasan